Sol sol mera sol

Idag är det 3edje dagen i rad som det  är suveränt väder ute, kasnke inte allt för varmt men soligt och mysigt värre=) Nu sitter jag här och har precis käkat frulle, Stina ringde och väckte mig och kasnke inte var allt för social och trevlig i luren så kasnke ska ta och ringa upp och se vad hon ville haha vart mest bara mummel från min sida.

Nu snart ska jag göra mig klar sedan ta och cykla till skolan, börjar klockan 12 med kemilabb och sedan efter det är det biologilabb. Hoppas någon annan också är sugen på glass efter skolan, sätta sig i trappan och käk lite glass vore inte helt fel nuva!

Tror jag tänker ta lite mer sommriga skor idag, hoppas jag inte kommer frysa ihjäl om fötterna =)

Ha en superduper dag allesammans! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0