WOrking 9-5

Sådärja så var man hemma efter ett jobbpass då, gick super ikväll, sålde 4 st alltså mål så nu ligger jag på prov, inte många kroner men eftersom jag  hade lite minus från igår och sist jag jobbade då det inte gick så bra alls. Men nu är det bara att tuta och köra då det 8 säljare med högsta poäng den 15 maj får åka utomlands i juni, har inte så stor chans att få åka då det redan ligger på 2000-tals poäng men det är iaf en liten morot till att orka jobba =)

Måste passa på att säga GRATTIS till Lollo som tog körkort idag med, härligt tjejen.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite teori, var på skolan till 9 imorse och då hade vi ingen eng, sedan var det 45min kemi och sedan hemstudier på biologin så var hemma tidigt och la mig o siffan och pluggade lite teori sedan vaknade jag halv 4, sov alltså 3 h sedan var det dax för jobb, utvilad var jag iaf. haha

Sovis till 12 imorong med, HÄRLIIIIIGT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0