Kommunfullmäktigemöte

Var med klassen på kommunfullmäktigemötet ikväll, vi behövde bara vara där under första delen och den var inte intressant alls, munhöggs och höll på den ena värre än den andra. Fick iallafall goda winerbröd, mums.

I lördags var det tydligen en 92:a som hoppade ut från ett fönster/balkong och skadade sig rejält, ännu oklart om hon kommer att överleva. Paps jobbarkompis som var där sa att hon varit jättefull och någon hade sagt att de borde ringa hennes föräldrar och då hade hon sagt nej, ingen ringer mina föräldrar och sedan kutat och hoppat. Vet inte vem hon är, en som jobbar på Macdonalds iallafall. Sedan om detta stämmer till punkt och pricka har jag ingen aning om. Uscha och fy iallafall att sånt måste hända. Hoppas hon klarar sig iallafall!

Nu ska jag sova så jag är pigg till imorgon då jag och Simpan ska redovisa vår psykologi. Även snartsnartsnart Österrike, snällpapi lånar ut bilen så vi kan ta oss till Arlanda och hem, 3 bilar fulla med packning och glatt humör. Kommer bli så sjukt jäkla kul speciellt eftersom jag får dela hotellrum med Mallzen. Nanananaan, ladda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0