Sliten krigare!

Igår jobbades det 7h, idag jobbades det 8h, är helt slut nu. Tur att man fick bra sällskap iallafall =) Även lite otur där att jag krossade min mobildisplay i österrike, någon som vill ha en trasig Lg ku990 viewty?

Har nästan fått alla bilderna nu, bara Mallzens som saknas. Kan inte förklara med ord hur bra det var, så kul vi nu har på jobbet när alla skämtar om det, fraser som ingen av de andra fattar osv. take me back! Vinken har ju ett kontor på Cypern som vi får åka ner och jobba på, blir ruggit sugen att åka ner till hösten när skolan osv är klar. 6månader bara, härligt i värmen även om det inte är så supervarmt på vintern. Filippa och Nina som är där nere kom upp på jobbet idag och sa hej, kul att se dom! =)

Nu ska jag snart decka, sjukt ont i huvudet och allmänt less.. Kan inte ens svälja mitt saliv för min hals är fucked up =(

GOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!! <3

  Bjuder på en fin julkyss från Österrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0