All over again.

Då var det slut på det roliga igen då.

Fredagen inledde helgen yppeligt, började bra med mysmiddag som jag och Stina tillagade och sedan kom tjejerna hit på spelkväll, vart en mycket lugn och skön kväll med poker,Beenie och superdupergod efterrätt som Sannas lillebror tillagat åt oss! :D

Vart en välbehövlig sovmorgon och annars en hellugn lördag med middag hos farmor där även fastrarna befann sig och sedan melodifestival och Stina, Björn förgyllde dagen med sin skönsång (som var menad till mig egentligen) haha och sedan vart det prommis och lite sällskapsbilåkning innan  det var sängdax igen.

Precis som de andra dagrana så har även söndagen varit superlugn, kikade på världscup staffeterna på tv och pluggade lite, käkade och sedan for jag till Emmy och busa med henne och Hegga innan vi styrde kosan hem till Hegga och C/o där det vart sällskapsspel. Jag och Emmy spöade Hegga och Okke på Coron och sedan vart det Rappa Kalja där tyvär Okke vann.. Kikade  på en hel del, sköna(läs: slurriga) kort sedan inflyttnigsfesten deras och nu har jag precis kommit hem. Ska strax kojsa och ladda inför den nya skolveckan =)

Nu (imorong när jag vaknar) är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 18 år vilket känns super skönt! :D Även att vi bara kommer gå 17 dagar i skolan av 50 dagar som det är till den 11april! YJABBADABBADOOOO

Det är bäst från 2:35 hahah.



Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag även fast den har varit sjuklugn och skön så var den mysis och välbehövlig.

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0