Fettisdagen!

Wiie, tjockisdagen idag! :D Var faktiskt och tog en mysfika med Stinis idag på Tullportens konditori. Var mycket nice måste jag säga även om vi båda mer eller mindre rullade ut därifrån..

Tillbaka till helgen så var den helt underbar. Emmy som fyllde 19 år i fredags bjöd hem oss alla på godmat och party, Sanna som fyller i helgen firades även hon. For in till stan och ner på kajutan till 1-tiden och var faktiskt mycket mer folk än vad vi trode eftersom Petter spelade på Lougen (stavning) Possitivt överraskad måste jag säga att jag blev.

Lördagen bestod av en sväng på stan med jenn och Madde, inhandling av inflyttnigspresenter ocg diverse saker. Sedan vart det goofika hos Madde, hennes mamma var en riktig storbakare!! ;D Fick skjuts av Jenn och Stefan till Hegga & C/O så jag kunde hämta min väska jag lämnat där och sedan vart det bara hem och hoppa i duschen innan det blev go-middag hos Pia, porterstek, MUMMS! :D Vart tillfixning för både mig och Jessica eftersom det var dax för party once again. Var hos Emxernz med henne och Anna K innan vi åkte till grabbarna på inflyttningsfest, var sjuktroligt där måste jag säga. Gå lös, och det gjorde vi! haha, nejmen en suverän kväll måste jag säga att det var.

Söndagen spenderades i sundsvall på sjukhuset, pappa, jag och farmor åkte ner och hälsade på farfar. Han var ganska pigg och gubben han delade sal med var en rolig en.. hahaha! Vart även en sväng in till faster ( Hej på dig eftersom jag vet att du läääser) där det gosades med kusins hundar, gosigaste och mysigaste Siri fick jag också träffa, en 12 veckor gammal vovvsing som var busigare än busigast. Var sååå nära att jag snodde med henne hem.

Annars ruller det på, skolan är fortfarande lugn. Biologi prov nästa vecka och kemi prov v 9 är vad som kommer den närmsta tiden. Sedan är det idag endast 29 dagar kvar tills dagen d, dagen då jag blir myndig, dagen då jag fyller 18 år. WOOOHOHOHOHOOHO!!! :D Längtarrrr.

Nej nu ska jag gå och kika på tv lite och sedan vet man aldrig om det blir en sväng till Pia ikväll för att hälsa på Charlie, ny hund införskaffas nämligen idag.

SEEEEEEYALATER¨

want you to come back and carry me home
Away from this long lonely nights
I'm reaching for you, are you feeling it too
Does the feeling seem oh so right
And what would you say if I called on you now
And said that I can't hold on
There's no easy way, it gets harder each day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0