Baaaaaaada!

Idag har jag badat för första gången iår, och inte bara en gång utan två gånger. =)

Imorse hade vi kursprov i kemi B, det gick sådär. Vart klar ganska snabbt och spelade sedan poker och hade diverse diskussioner i nvrummet med några människor. Åkte sedan ner på stan och köpte ett par solisar eftersom mina låg kvar hemma och dat var stekande hett idag, var och kollade på sjöslaget med. Bara ett år kvar nu, det kommer gå snabbt, NV06B, TJALALALALAL!! =)

Såfort jag kom hem åkte jag, pappa och Emmy ut till stugan och badade, var skönt. Inte alls så farligt kallt, sedan vart det lite pressning på bryggan med och skitsnack med min älskade Empa! =) Trevlansch. Annars ikväll har jag och favvotjejerna i klassen spelat kubb, på mellanholmen och i stadsparken. Mysigt värre, så skönt att kunna gå runti shorts kl 12 på natten och inte frysa, MHM! =) Påvägen hem vart man uppringd om nattdopp, så hem, hämta bikinin och sedan bar det av mot bondsjöklippan, det var superhärligt faktiskt, simmade flera gånger ut och in och ja, JAG ÄLSKAR SOMMAREN OCH DESS FRIHET! Hemma nu efter lite jordgubbar och smält choklad, mums!

Sov gott allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0