Jobbit

Har även idag jobbat, fick en bra start imorse och sedan gick det inte allt för bra efter lunchen som för övrigt vart på Waynes med Malin och Lolla. Har varit över bonusgränsen ALLA gånger denna månad, okej nästan en gång var jag 4 p under men har varit mellan 4 och 150 p över varje gång så det blir bonus hehehe ;) Imorgon jobbar jag 1-9 med utb 1-5 på det nya projektet som är ett sammarbete mellan telia och Viasat, ska blir roligt, även att Maja lovade tårta! :) Justja, vi hade en lagtävling idag på jobbet, de lag som vann skulle få en halvpriset lunch på waynes och mitt lag vann, wooohho! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig ner på stan, ska se SATC-filmen med Emmybus som förövrigt fick en bil idag:D *flörtflört*


Jag och Josse. Antar att hon är svart eftersom hon är i Turkiet sedan 1½v tillbaka.. USCHAFY ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0