Lördag

Idag är det den 1 mars och bara 4 dagar kvar till min födelsedag alltså! :D Känns hinla skönt alltså. Våren som var här är nu borta och vi har fått snö igen, inte vidare mycket but still.  I'm Happy =)

Lovet har hittills varit super, torsdagen bestod av pizzabak och mys med Emmy och igår vart det mys med tjejerna, vi spelade poker och käka morotstårta, mums! :) Och idag har jag varit på stan med Stina och Birgitta och kikat på Bigair-tävligen och käkat lunch på rutiga duken, vart en sviingod Tex-mex-tallrik.  Nu snart ska jag till Stina och plugga, göra massa svenska och självklart kika på melodifestivalen. Inte för att jag är särskilt intresserad i låtarna men BJÖRN!! :) Man kan ju inte riskera att missa någon sekund av hans framträdande så vi kommer båda sitta bänkade framför tvn.

Sedan längtar jag tills på fredag, alla tjejer (nästan alla iaf) kommer hit på tååårtkalas! Ska bli kul att träffas eftersom det var länge sedan vi alla var samlade :)

Sooo long!

         image65image64
image58

hahha, lite knasbilder från myskvällarna!! :D

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0