Pjuuuh!

Växtvärk till tusen även fast jag inte blir längre, benhinnevärk till tusen kanske är mer passande.

Helgen är över och imorogn är det tillbaks till vardagen som gäller, den riktiga  vardagen med Stinsen. Känns niiiiiice , mohaha! Igår var det en bra dag, fick nämligen träffa neger-stina som var brunare än brunast, okej kanske inte superbrun med betydligt brunare än mig..  Vi käkade gotta och såg lite på melodifestivalen, snakade bort alla låtar men när Björn visade sig på rutan var vi som två små Darin-fan, haha tur att inte pappa var hemma och hörde oss. Vi bokade även allt inför vår kommande love-tripp. Kommer bli storslaget.

Idag var det bara att kliva upp, hoppa i mjukisarna och dra på fleccejackan sedan vandrade jag till jobbet, sålde på första och sista samtalet. Alltså bara två sälj men det var okej med tanke på hur struligt det var idag.. Vi har knappt fått några svar på hela dagen, nummrerna från ringkorten försvann i sipto, dielern (stavning) funkade inte osvosvosv. Så efter lunchen, som vi för övrigt blev bjudna på idag av jobbet från matverkstan så kom det inte nummer alls till ringkorten.. vi fick sluta en timme tidigare då vi suttit grymt länge med att bara registrera bortfall- inga nummer.

Väl hemma så slappade jag i soffan lite innan Emmy kom och hämtade mig, vi for på Coop oh köpte tårt-grejjs sedan hem till henne där jag och Dennis blev bjudna på middag. mums! :) Preis kommit hem oh nu ska jag gosa med min hund som äntlgen kommit hem efter 5 dagar på tävling. wiiiie! :D

Vill tillbaka hit, Robert Mose's. En stor ö med ingefär 8 olika låååååååååånga stränder runt hela ön, MYS!


image84

Kommentarer
Postat av: Malin

Dialern* :)

2008-03-17 @ 08:43:13
URL: http://Brooklynbackyard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0