Tisdagen den 11 mars år 2008

Idag har det varit en lugn dag, var en sväng på stan och köpte en jacka från h&m, en längre svart ganska vanlig jacka med lite "ballonstuk" på den då den går ner till knäna och fäller ut sig som en ballong.  Även dessa tre fick åka med. Dax att testa något nytt, gillar inte alls Cliniques 3-stegs-rengöring. Passade inte alls min hy, även fast jag hade det som skulle vara "rätt" för mig. Så tänker testa denna billigare vaiant och se vilket resultatet blir.

image80image81image82

klockan 13 var det dax för jobb och det gick sisådär idag, hade lång uppstart idag där vi spelade stad-land-vatten-yrke-kändis-sport, var mycket kul och alla blev på bra humör tror jag. Poängen delat i 3 omvandlades till antalet extra rastminuter vi fick. Sålde 1 idag men satt på sipto eftersom min dator eeeeekade sjut mycket. Hade rast mellan 16-17 och då träffade jag mamma och vi gick på rutiga och käkade middag, tog varsin superdupergod texmex-tallrik. MHM, helt förälskad i dem. Klockan 17 var det dax för personalmöte på Vinken, obligatorisk närvaro så det var många där i lilla rummet. Vi snackade om stämningen, mål, tempo, ekonomi, budget och delades in i 2 team som vi ska ha nu, vi fick sedan göra team-mål osv. Känns som en bra grej måste jag säga. Det är massamassa jobb nu så komemr jobba ganska mycket denna och nästa vecka, men det är pengar så ska inte klaga! :) Precis innan rasten krånglade datasystemet och de fick aldrig igång det igen riktigt så vi fick sluta efter mötet, skönt att f gå hem 18.30 ist för 21 dagen innan prov. Så jag har nu ist spenderat kvällen i soffan med näsan i biologi b-boken.

Nu ska jag fixa klart med min skattejämkning (stavning) sedan stoppa in pampetare i ögonen för att hålla upp ögonlocken så jag kan läsa lite till innan jag faller in i min skönhetssömn.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0