Torsdagen den 13 Mars år 2008

Gäspgäsp, sjukt trött idag. Borde inte vara det efter denna otroligt lugna vecka men så är fallet. Hoppas jag får tillbaka mina blodprover snart så man får se om väderna är normala eller om det är någpt knas. Idag skulle jag börja klockan 14:15 med miljölabb, klev upp vid 10 och duschade, tog det lugnt osv innan jag och Emmsan skulle träffas på stan vid 12 för en lunchdate. Vi käkade på¨Casa, tavobuffe mummsfillibabba måste jag säga. Sjukt gott =) Medans vi sedan var på stan träffade jag några klassisar som sa att miljön var inställd, vart lite less eftersom jag då kunde ha varit hemma och tagit det lugnt och pluggat kemi heeeela lååååånga daagen. Åkte istället hem till Empa och mös lite, snackade gojja och tupperade hennes hår! klockan 4 var det dax för middag hos farmor, käkade gomat och sedan skjutsade pappa mig till jobbet klockan 17, han aldrig följa med dom till farfar. Synd, får följa med farmor ihelgen istället. På jobbet var det somsagt tävlig mellan de två teamen, jag tror att vi vann idag! Woooho, både jag och Malin sålde 4 och höll alltså mål. =) Efter en kall prommenix hem så har jag hamnat här, ska snart lägga mig och kika på lite OC tror jag, myysi!

Vad som händer ihelgen är ännu oklart.. Försöker få med Emmy ut imorgon, tror jag kommer lyckas, hoppas, okejdå kanske inte! ;) hihi jag och Emmy i sthlm förra vintern på hotell och shoppingmys

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0