Ett steg närmare

... SOMMARLOVET! :D

Igår var det en tung och jobbig dag, farfars begravning. Den var mycket fin och ja.. jag kommer verkligen sakna dig faffa! Älskad och saknad!  Solisten sjöng fin musik och prästen som även kände farfar var duktig. Var skänt att få  umgås med släkten lite, träffade släkt som jag aldrig träffat förut och det gamla vanliga: vad stor du blivit jag har inte sett dig sedan du  var sååååhäääääär liten (visar med handen ungefär 3 cm ovanför golvet) Men, farfar var omtyckt så det var myket människor där och även supermycket fina "sista-hälsning-kort" lästet upp från människor från när och fjärran.

Idag skulle jag jobba 11-17 och sedan på grillfest hos Jenny för att sedan gå vidare mot hamnkrogen och ev kajjan men jag är inte på humör för det just nu, känner bara för att ta det lugnt och umgås med familjen så jag följer med upp till stugan istället. Ska ta med mig någon läxbok och försöka få något gjort men lär bli massa mys ist bara. Så ni andra, ni får ha det så kul ikväll så ses vi ute nästa helg. =)

Nej, nu ska vi åka så ska snabba mig att dra en kam igenom håret.. ha en trevlig helg allihopa och glöm inte era mammor imorgon=)

Ta vara på nuet, för nu, kommer aldrig bli nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0