Snörvelsnörvel The Cold is killing me.

Klockan är just nu ganska mycket, eller lite kanske jag ska säga. Här sitter jag och snörvlar, är tokförkyld och har varit sjukis hela veckan, var första skoldagen för mig denna vecka idag med endast en och en halv lektion, väldigt slappt men ändå höll jag på att dö. The Cold is killing me!

Jag fick ett ryck nu ikväll att jobba lite svenska, det känns som att jag verkligen kommer bli klar med den snart, känns faktiskt roligt nu. Hoppas bara att Staffan gillar det med.



Under min lilla bloggtorka har jag hunnit göra väldigt mycket somsagt, var i Sthlm med Stina över Valborg. var myspys med shopping lite fest oh ja, skönt att komma iväg helt enkelt. träffade lite vänner och käkade gomat =) Vi var där 4 dagar, alldeles lagomt. Har även hunnit med att jobba lite somvanligt då. Snart löning, WIIIIE! :D Men denna period har inte varit helt tipptopp. Jag saknar dig farfar!



Visst är det jobbigt, när någon man håller kär, inte längre finns där.
Men det hör ju faktiskt till, att allting inte alltid blir som man vill.
Jag minns det som varit med glädje i själen och riktar min blick högt över träden
Tack för vad du givit och tack för vad du var.
Tack för ljusa minnen som du lämnat kvar.
Jag saknar dig Farfar! <3

Kommentarer
Postat av: soffy

du med va;)

2008-05-16 @ 20:08:30
URL: http://sofiasjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0