Ny design och filmtips!

Sötnosen Sofia har gjort en bloggdesign till mig, så himmla gulligt av henne! Jag har försökt själv men det har inte gått så bra om man säger så, tack för hjälpen!

Provet gick nog ganska bra tror jag, hoppas jag klarar det=) Efter den enda lektionen kom papsi och hämtade mig, vi for och handlade lite, vart lite förvaringskorgar till badrummet som alltid ser ut om ett bombnedslag med mina saker överrrrrrrallt! ;)Vart gooomaten och nu har jag nyss sett en film, hittade en sida på nätet där det finns både gamla och nya filmer att se direkt online, klicka här.

 Mår lite sisådär, trött och frusen så ska krypa till kojjs tidigt ikväll. Hoppas jag orkar hålla mig vaken och titta på Grey´s =)

Mysismagdisen, tog bilden förra hösten då jag precis kommit hem från USA. Hon är hel crazt vid vatten och fåglar, vet inte hur många gånger hon slitit sig lös när hon suttit bunden runt ett träd och pappa fiskat, hon simmar efter fåglarna fram och tillbaka, tillslut syns bara nosen på henne, hon reagerar inte på något alls. Så man får simma i och hämta henne, DUMDUM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0