Plugg en fredagskväll

Historian gick iaf bra igår, helt okej och det känns kanon. Justnu sitter jag här med datorn i knäna och kikar på Singing Bee, snart är det väl dax att slå över och se vem som åker ut ur idol i kvällens program. Är riktigt seg ikväll, trött och slö efter en skolvecka. Imorgon blir det iallafall jobb 11-17 sedan på kvällen blir det lite party, förhoppningsvis, om jag lyckas kravla mig ur alla ton skolböcker jag måste läsa i, på tisdag är det miljöprov och på onsdag är det skriftligt historiaprov.

Har hittat en utbildning som jag skulle vilja läsa, nämligen Affärsjuridik. Tycker denna utbildning värkar huuuuuuur lockande som helst. Skulle kunna mig att börja plugga redan nu, men förs ett år till att jobba och resa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0