Älskade fredag

De två senaste dagarna har jag spenderat på teatern där vi varit med på toppmötet, Energi och KLimat forum har det varit. Kostade egentligen 8000 kr att gå men det fanns platser kvar så skolan fick ett par! =) Har varit mycket duktiga föreläsare där bla. Pär Holmgren, Sca direktör, vattenfalls vice vd osvosvosv Säkert 25 st som föreläst ca 15-20 min var så vart aldrig så man ville somna. Jag har slukat i mig information dessa två dagar, riktigt intressant!

Denna vecka har jag även storjobbat, jobbat mån,tis,ons,tors och ska även jobba söndag men det blir pärningar och förhoppningsvis öven en resa! *peppar peppar*

Imorgon ska jag med familyn till Sundsvall och fira faster, hoppas på att vi även kan svänga förbi gina! :) Nu ska jag hoppa i sängs så jag är utvilad tills imorgon då det klar kalas hela dagen och förhoppningsvis plugg hela natten..

Sov gott allisammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0