Helgen har bara svischat(?) förbi!

Jobbade både fredag ocvh lördag och det gick okej. Inte mer, inte mindre. Var sedan på middag i lördags ovch keka kräftor, lite sent men gottigotti:D kikade även på Sverige-Portugal, tyckte att sverige var värda att vinna, enligt min mening hade de mycket mer målchanser och spelade bättre (sedan är inte jag någon expert och snacvkade bort mesta delen av matchen). Var iallafall roligt att få se några nya namn visa upp sig och de gjorde ett mycket bra jobb må jag säga, Safari tex. aldrig hört talas om förut men som sagt så är jag inte så suuuuper insatt heller.

Igår pluggade jag och kikade på tv hela dagen, städade lite och badade vovvsingen. Hob luktade sååååååååå gott efteråt.

Nu ska jag träna lite mer på vokabula och sedan skriva lite svenska, keke ovch efter det ä'r det, tro det eller oj.. DADADADADDAD.. jobb.  Vi ska klara det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0