Snatteri på H&M

Idag har det varit en lugn och härlig dag, dock lite kall! :( Började med sovmorgon till 10, hade sedan miljökunskap med världens tråkigaste lärare, vart typ klyftpotatis till lunch och någon böngrejjs, ganska gott. Eller det smakade inte så mkt, tar nästan alltid veg.mat på skolan nuförtiden, känns myket fräschare, men inte alltid! Hade samhälle efter lunchen, roligaste lektionen i veckan, varför går jag NV och in SP? En bra fråga som jag ställt mig tusen ggr och aldrig kommer få svar på, lite sent att göra något åt detta nu.. Läser nästan inga nvrelaterade kurser utan, psykologi, filosofi,svenska c, iof så har jag idrott med.

Nu hålelr jag på att knåpa ihop mitt tal tills imorgon, Svenska B Nationella - Muntliga. Jag hoppas att det kommer att gå bra! Brukar dock lite sjuuuukt nervis när jag ska ha muntligt, uscha!

Justja, var på stan en sväng efter skolan och köpte make up remover, såg då för första gången i mitt liv ett snatteri på h&m, 2 tjejer som snott hårfärg (MED LARM INNUTI) De sa att de köpt dom på Åhlens, men hade slängt kvittot, personal sprang dit och kollade om dom också hade sånna larm med det hade dom inte, väktaren och polis kom, då sa tjerjna att dom kunde springa och hänta penga och betla, sedan sa dom att de köpt det på åhlens i birsta, SNÄLLA NÅN!!!!!!

Jag hatar när larmen går på affärerna, spec nu när det pep när jag gick in. Man känner sig så skyldig, tror att man råkat stoppa ner ngt, glömt att ta av sitt ett provat plagg osvosvosv.

NU, MIDDDDAGSDAX!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Den frågan har jag också ställt mig TUSEN GGR!

2008-10-23 @ 19:59:03
Postat av: Nina

HAHA! Ne jag förstår verkligen det, allt suger verkligen. :P

haha ha det så himla skoj då, ja är sååå himla arg över att jag inte kan kika på hockeyn och jobbar varje gång de spelra så kan inte lyssna på radion heller :( buhu..

Hur är allt annars?

2008-10-25 @ 12:48:09
URL: http://thatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0