Kära tisdag

Idag har jag haft en lagomt sådär jobbig dag, först skola 8-11 sedan jobbade jag 13-21. Skulle egentligen bara jobba 4h men eftersom vi slutade så tidigt passade jag på att jobba heldag för att få lite mera peningar, fick även håll i utbildningen en liten stund idag eftersom min dator fuckade sig och fanns ingen annan, samtalsanalyser vart det och dom var sååå duktiga! :) Även en ny säljtävling nu, till Österrike mer om det vet vi inte.

Var på stan en sväng idag och kikade på vinterstövlar, hittade 3 par mer intressanta, svrta skinnstövlar men de jag fastnade bäst för gick på 1798kr vilken känns aningen surt.. Får ta med mig mor till Birsta någon dag tror jag allt.

Nu ska jag bums hoppa i säng, superdupertröttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0