Snörvel

Äventyret var fett nice=) Vi seglade, rodde och paddalade. Tältatade och badade i freeeezing coldwater, var så kallt att mina fingrar drog ihop sig och jag tappade min ring som hag fått av mami:( Känns surt måste jag säga! Vart mys vid elden med som vi hade igång på varje sätlle vi stannade i stort sätt. Bra jobbat killar!

Var myskväll med Josse och Emmy i fredags, vi köpte gofrukt, hyrde film  som jag såg bakom ögonlocken, var kul att träffa brudarna.

I lördags tog jag mig en sovmorgon innan det vat en lunch på waynes och lite inhandling av diversa saker inför kvällen. Var kräftskiva på jobbet, göttans! =) Var lite uppdrag, singstar, gitarrhero osvosv, MYKET SKOJ! =) Synd bara att ****** ***** *** skulle förstöra kvällen för en viss person! Skaffa dig ett liv.

Sitter nu här och toksnörvlar, är förkyld men biter ihop! Var ruggigt tungt att kliva upp imorse men kom till första lektionen kl 8 anyway=) Idag har jag varit på syndundersökning, ska på en till nästa vecka sedan blire glasögon. höhö, less på linserna nu! Känner mig helbilnd nu när jag är förkyld och inte kan använda dom. Så glasisarna kommer kännas bra, att slippa pilla i ögnonen och tänka på linerna, vätska osvosvosv.

Nu ska jag kila iväg och läsa lite psykologi och dricka en kopp te med papi som kikar på hockeyn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0