Uppe med tuppen!

Somnade rätt sent inatt, sedan upp för att vara hos optikern strax efter 8 trode jag, har skrivit upp vilken tid det är i kaöender som jag har hos Empa och hon snoooozar hos Aspie så hade för mig att det var strax efter 8, vaknade och ringde ner dit halv 8 för att kolla men då säger dom på telesvararen att dom inte öppnar föräns 9.30 så det är jag måste ha min tid. Annars börjar jag inte skolan föräns 12.25 eftersom vi inte har någon miljö idag bara SH! =) efter skolan ska jag plugga lite och sedan träffa mamit för tidig middag/fika innan jag börjar jobba kl 17. Wihih, känns bra att ja massa tid på morgonen, har duschat, kikat på vakna med the voice käkat frulle och är redo att gå men har 40 mins slötid kvar! =)

Ha en trevlig dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men heni!!! Jag skulle ju hjälpa välja glasisar!!

2008-09-25 @ 10:26:03
URL: http://emmyz.blogg.se/
Postat av: Julia

tjaa :) kul att du hittade mig, haha :D jamen det är inga problem det, säg bara till när du behöver hjälp, vad är din msn föresten kan vi prata vidare där?

2008-09-25 @ 14:52:38
URL: http://jullaan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0