2-0 NV06BÄST! =)

Studenfesten var helt grym i onsdags, jag och Stina tuperade vårt hår i 4 hela timmar för att få riktigt affro och vi lyckades, alla trode att vo hade peruk men inteee rååååååååååå! FÖrfesten med klassen var helt underbar och väl på Gennys fick jag och stina tjejernas poäng och Jonas tog hem grabbarnas så nv06b tog ALLA poäng och leder nu guldmössan med 100% YEEEEAH!!

Helgen har varit lugnis, var på Boda Borg igår och lekte litt, sedan vart det middag och oarty ute hod empa men jag var nykter och åkte hem när dom åkte på korgen. Mycket mysigt =)

Idag har jag bara pluggat och varit på prommis typ, imorgon blir det lite stressigt tror jag.. Svenska C 8-9:20 sedan ska jag göra halkbanan 10 till jag vet inte när och förhoppningsvis tillbaks på skolan för litt filosofi och historia. Mahahah, ska bli kul att göra halkisen, alla säger att det är sjukt skojj =)

Nuuuuuuuuuuuuuuu tralalal ska jag gå och lägga mig, kanske leeeeesa litt och sedan zzznnnnarka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0