En kväll på slottet

Igår var jag och Mamit ner till Sundsvall och köpte min balklänning och den var såååå fin så, hahah inte sådär superspeciell men färgen var lite mer vågad iallafall! =)

Jobbar just och och efter att man snällt fråga "hoppas jag inte stör mer än vanligt" brukar det man få svar som:  mitt i maten, ska precis iväg, nattar barn eller kanske mitt i hockeyn vilket man kan förstå men nyss kom  jag till en Karl (ja, han hette inte karl men var en Karl) Han svarade ialfall att han inte kunde slita sig ett par minuter eftersom det var mitt i Antikrundan.. höhöhö litt kul!

Tiden har gått sjuuuukt segt ikväll, slutar iallafall om 5 minuter vilket ska bli härligt. FIck damp på parkeringsautomaten när jag skulle på jobbet, fick ta bilen eftersom det har varit snöstrom hela dagen och jag vandrat runt som en dåre och bltt dyngsuuuuurare än dyngsuuuurast. Iallfall skulle jag stoppa i pengar och dem spottade ur biljetten när jag inte hade lagt in klrt så fick springa ut efter en stunde doch lägga in mer, sånt är iallafall irriterande, ungefär lika irriterande som att Mallzen drar till Thai på söndag, grrrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0