Englas showroom

Har läst Englas (klicka) blogg i snart två år tror jag nu, en härlig tjej som ger mycket bra modetips för alla, vardags som fest, budget som lyx och är en stor insperationskälla.

Engla har nu en tävling i sammarbete med www.airtours.se där hon lottar ut ett presentkort á10 000 kr och 24 st á 500kr. Om jag vinner kommer jag att boka en resa till staden som aldrig sover - New Yok. Resan skulle bokas till i mitten på maj då jag skulle passa på att köpa min balklänning och studentklänning där nere och givetvis bunkra upp hela sommargarderoben med alla dessa läckerbitar från bl.a forever 21, en butik som jag saknar. Ett besök ut min min älsklingö, Long island skulle också planeras in, hälsa på min underbara värdfamilj Stulz som jag var sommar-au pair åt sommaren -07. Saknar Raym (nu 4år) så otroligt mycket, kan inte förstå hur mycket han utvecklades under de tre månaderna jag var där.

New York är modets mecka enligt mig själv, att få strosa runt i Central Park och bara tänka för sig själv med en Starbucks-mugg i handen, kika in i alla exklusiva butiker där man bara kan drömma om alla dessa plagg och återigen ta en tur ut till Ellis- island och hälsa på frihetsgudinnan. En föreställning på Broadway skulle inte heller sitta helt fel.

New York- Staden som aldrig sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0