Halkbaaaaaaaana! (måndag 2/4)

Wooooh, idag har jag varit och gjort halkbanan vilket var mycket roligt att fara runt och slira lite och massa annat!! Höll på bli tokig på hon som bokar körlektionerna med.. Bokade och skulle ha en dubbel imorgon men han från sundsvall som skulle köra här denna vecka, hon hade då inte lagt honoms schema men när hon gjort det skulle hon lägga in min dubbla efter klockan ett någon gång så skulle jag få veta exakt tid lite senare ( detta var två veckor sedan) idag när jag var där frågade jag vilken tid den var imorgon då hittade hon den inte och hade glömt att boka den ÄVEN fast hon kom ihåg att hon lovat att fixa det......... Som tur var kunde Magnus som han heter köra med mig 16:55- 18:15 så blir en riktigt sen köris imorgon men det bli bra det hoppas jag!! =)

Måste ta och ringa Maria nu, skulle mysa med henne och Mattsson ikväll men efter maten vid halv 5 gick jag och la mig i sängen en stund under täcket för att få bort den grymma smärtan i magen som dök upp, ja tjejern ni vet vad jag snackar om. Var inte meningen att jag skulle somna untan bara vila en stund och det resulterade i att jag vaknade för typ 20 min sedan.. Ååååååååh, missade värsta mysjkvällen plus att jag inte kommer kunna somna nu ikväll, ska ta och gå en prommis nu men Vovvisen och möta pappa som är på bowlingmatch så ska vi träna på fickparkering påvägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0