Miiiiiiiiicket bra helgers!

Oh, waow vilken sjukt bra helg detta har varit!! =) Efter massa fix&trix  så var åkte vi till Malin där emmlan och Mallzen var, efter en liten stund komma alla brupps och sedan tog vi isbanan ner till stan och bussen till Alnö där vi var  på förfest, mycket trevligt folk måste jag säga!! =) På natten skakade vi roooompa på Stads och heheh, efter litt missförstånd osv så vart de nattkek på subban, MUUUUMSI!! 

Lördagen spenderades i sängen halva dagen och på birsta andra halvan, tjejrna shoppade medans jag och Maria satt och keka fettigpizza. På kvälla var det meningen att vi skulle tebax men efter mycket om och men stannade vi hemma, jag och Blondie spenderade kvällen med mjuuukis och poppisar i soffan.

Hehehehe, kanske att jag samlade typ tuuusen pluspoäng hos Mallz och typ en miljon minus hos en annan individ, HAHAHAHAHA men det bjuuuuuu jag på!


 


           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0