Ordet var Magiskt.

Konserten igår var helt underbar, först vart det käk på Biteline med 7 härliga bruppor sedan vart det förfest hos några karlar, om jag inte minns helt fel hette han Alex som vi var hos?  Väl på Stads så armbågade och knäade vi oss fram, 700pers var det och vi stod på front row eller okej, jag hade en framför mig.. damn it! Vi tjoade och stojjade iallfall under hela konserten, lökade som aldrig för och sjöng så rösten plötsligt försvann och justja, fick ta  Håkans hand TVÅ jävla gånger, WOOOHO living the dream!! =) Jag vet inte vad jag ska säga, ta mig tillbaka kansek är passande? Åhhh, cad bra det var! Ruktigt kul att träffa nytt folk med, Malin och emelie har gjort ett bra kompissökandejobb där nere måste jag medge!! =)Läängtar tills nästa gång. 


Ett klipp från Malins kamera, MAGISKT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bästasteeee :DDD

2009-02-17 @ 20:47:48
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0