Men niiiiiiiice!

Somnade i soffan framför tvn vilket resluterade i att jag inte alls ville jobba, slet mig upp och gick iväg vilket var tur. Vi var endast 4st som jobbade, i vanliga fall är vi minst 20 st men bara ett projekt som rullar, och det är vårt. Fick lönebeskedet idag och det var mycket possitivt, vart så glad så Håkan fick sig en kram, hhehehe. Vart ett riktigt myspass, samtalsanalys med Maja typ 30 min, Lasse gick iväg på rasten och köpte tårta som vi smaskade på, och sedan så vann vi över Cypern i kvällens tävling, heheh fråga mig inte hur men Maja fixa.

Nu efter att ha sett herrarna förlora i handbollen så ska jag gå och snarka, är ledig imorgon dadadadadada=) Kanske blir en sväng förbi Subway som öppnade igår? Mums, säger jag!

Sedan längtar jag sjukt mycket tills onsdag nästa vecka, och den första studentfesten!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahah jaså??;p du är så jäkla klantig malin :D Jaaa jag vet, och jag har försökt att ringa dig, men antingen så svarar du inte eller så har du inte tid :(

2009-01-24 @ 13:44:28
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0