Sovmorgon!

Ååhåhåhåhåhåhåhå vad jag inte gillar när man hasar sig till skolan med tandpetare i ögonen för att inte somna och sedan kommer man dit och så har man ingen lektion utan nästa börjar typ halv 1...... Sånt gör Malin arg!!

Igårkväll körde vi iallafall Rockbandturnering hemma hos Asp det var mycket roligt, testade till och med på att lira gitarr på hard och okej, jag dog men vart räddad men vi klarade iallafall låten, känner mig lite duktig med tanke på att jag dog på easy först och då dog även hela bandet.. Om ni olyckligtvis inte får tag på varken mig eller Emmy så kanske vi sitter fast framför rockband och smygtränar, inte alls omöjligt för känner draget!!!!

Men, ringde precis Empa som nyss vaknat, ska vandra ner på gatan ca 2 min för att heheheh, leka litt hemma hos Aspen medans han är på jobbet höhö nu kan vi köra med riktig Hena-stil! YABBBADADDBBBADBDBA =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sa inte jonas ericsson och markus nilsson "hena" förr?

2009-01-16 @ 13:56:31
Postat av: Emmy

höhö malin, vem skrev din förre kommentar? om den kommentatorn erkänner sitt rätta jag ska vi berätta en riktigt rolig historia om Hena, Jonas och Markus ;)

2009-01-16 @ 16:50:21
URL: http://emmyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hans lillasyster emmy, så berätta på du;)

2009-01-16 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0