Värmerekord!

Igår var det 37 grader i skuggan och dagen före var det ännu varmare så jag ska inte klaga jag vet, men hehe när det är helt vindstill och det bara steker så man är svett-leffe x 1000 och inte ens poolen svalkar ojojoj vilka i-landsproblem alltså!

Stina och Per är hemma denna vecka då de ska på brölopp osv så jag bor själv hela veckan, helt underbar! Inget illa om dom men grymt skönt, har dock en halvt inneboende vilket jag inte klagar över ;)

En av tjejerna Nina, åkte hem i måndags vilket är sjukt tråkigt. Tomt bakom ryggen på mig nu eftersom att hon satt precis bakom mig :( Indien, aha Kenya!! Hhaha interskämt.

Bjussar på ett par bilder:


















Kommentarer
Postat av: Emmy

Halvt inne boende!! Jaså halva inne redan nu!!! WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-07-23 @ 14:02:40
Postat av: Emmy

oj särskrivning(som SÄR-P), inneboende såklart!!!

2009-07-23 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0