Åter en mysig..

..dag har passerat, blev stranden en liten stund på ef, mat på KFC och in en sväng på kontoret för att höra lite efterlängtade röster från Sverige. Ringde både Mam och Pap så var skönt att prata lite. Och bland det bästa var att jag även fick prata med Maria och By, wiiiho =)

Ikväll har jag bara varit, läst lite, kollat på Idol och när folket kom hem från jobbet nu ikväll tog vi ett kvällsdopp i poolen, fotade lite roliga bilder och sedan vart det myspys i soffan med te och mackor. Gillar kollektivlivet som det är nu, toppen!

Imorgon ska jag masa mig upp och gå tsm med folket när som ska gå till jobbet så går jag till stranden på morgonen,häääärligt med lite fm. sol för en gångs skull om det mot förmodan inte skulle bli vattenparken som vi planerat, Philip var tveksam om herrarna orkade imorgon..

Ska släcka ner så min roomie får sova, delar rum med Malin och det är riktigt mysigt att småprata precis innan läggdags, igår somande Malin mitt i den mening hon höll på att säga, antar att det inte var allt för intressant.. haha

Sov gott och Mami, ha så kul i Sthlm imorgon! =) 




Kommentarer
Postat av: mammsen

Jag hade kanonkul!!!

Frågan är om inte hemresan var det bästa :)

Har fortfarande kramp i magen av alla hysteriska skrattutbrott....



Miss u



mammsen

2009-09-26 @ 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0