fyyyfan vad jag är rädd

aaaaaaah, här på cypern är det inte särskilt uppfostrade män, eller inte ppfostrade som i sverige om man säger så.. Mitt i natten, på morgonen, mitt på ljusa dagen efter vältrafikerade gator, promenadstråk osv stannar män med bilarna och kör snigefart brevid och vill att man sa hoppa in i bilarna, de tutar, vill gärna ta på en osv ja ni fattar, inget man bryr sig om utan man ignorerar det bara och har nu vant sig så man är inte rädd längre.. Tills nu, är typ helt pank så blev ingen taxi hem som jag brukar ta utan det har ju aldrig hänt något förut när jag gått så jag kan ju lika väl gå hem ikväll med ist för att typ sova hos Phil och Anil eller hos johanna och c/o. Traskade iväg och valde att som vanligt gen över ett fält, mitt i kolsvartan är det någon som säger heeeeeeellllooooo, jag skiter näst intill på mig för att han satt på backen och jag såg honom inte, helt svart, ingen människa i syne, han ville att jag skulle komma och sätta mig med honom, körde den vanlig, hehehe... min kompis är bara bakom hörnet och väntar på mig så måste snabba mig och förtsätter gå, redan där börjar jag inse att jag kanske borde ringa en taxi och bet. med mina sista pengar.. Nejdå, fortsätter gå, eller jag kutar rättare sagt, och vipps så ser jag en man gå bakom mig ca 50 m, tar upp mobilen som jag har 0kr på låtsas pratar högt och vinkar lite, nivet den där vanliga. Till min lättnad ser jag en polisbils blinkande blåa lampor lite längre fram vid en större korsnig, känner mig trygg för att gå nästa etapp. Hinner nästan fram till 24H kiosken när en man kommer gående mot mig, jag väljer att gå av trotoaren (ett litet trångt parti med bilar parkerade efter vägen och på trotoaren är det masse träd som är lite överväxta så det är lite trängt, det finns också stora soptunnor efter vägen som jag väljer att g¨utanflr så jag inte behöver möta honom öga mot öga.. När vid är brevid varandra men med soptunnorna mellan så stannar han, kollar på mig och drar fram och börjar runka.. Jag blir livrädd och powerwalkade de 150 meterna som de var kvar fram till kiosken, gick in och började snacka med hon som jobbade, en trevlig tjej som är tp 22, hon har sett honom förut, han går dagtid på stranedn och skämmer tjejer och nattetid går han runit i området, jag var kvar dör i ca 10 min och pratade med henne och lugnade ner mig, fortsatte vandra, skulle korsa vägen men var livrädd att han skulle stå kvar bakom soptunnan och se mig gå över och sedan fökja efter mig så gick vidare in på nästa 24h kiosk ca 500 meter därifran, känner mig lugn efter att han blivit tutad och stoppad av en annan bil, går vidare och då kommer en bil på andra sidan, sakntar ner och vill att jag ska komma över och prata, jag som står med mobilen i handen och lptsasprata säger att min kompis är påväg, ja jag fortsatte inte att gå utan stog stilla kvar med tanken att jag skulle hinna springa tillbaka till kiosken som låg ca 1 min därifran om jag ville, han ger sig inte utan vänder och kör upp brvid mig, då ser jag en man på andra sidan gatan och ber honom åka, han upptäcker också mannen och åker.  Jag gömde mig då bakom en skylt och sedan kuuuuuuuutade jag de 3 min som det tar hem, Nu sitter jag här och klockan är tio i 6 på morgonen och det är som sagt kolsvart här på nätterna. Fyyyyyyyyyyyy, är alleds svettig och hjärtat slår fortare än jag vet inte vad.

sov gott.

Kommentarer
Postat av: maria

helvete malin nu kommer du HEM!! det blir inge av med cypern, kom hem till trygga härnösand NU!!

2009-09-21 @ 12:34:32
Postat av: Anonym

MEN DIN JÄVLA DÅRE! nu är det du som kommer hem, höll just på att skita ner mig när jag läste. KOMHEMSAJA

2009-09-22 @ 14:44:35
Postat av: Anonym

/ mallz

2009-09-22 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0