Hallå i stugan!

Igår kom dom från Cytanet och kopplade in vårt bredband i lgh, mycket härlit måste jag säga, fått prata med alla tjejer igår och idag så mitt hunör är nu på topp! Här på Cyp börjar även hösten komma, inte alls lika varmt längre och i förrgår regnade det till och med, spöregnade en sväng på kvällen annars har det inte kommit en droppe på 2½ månad.

Jag har även hunnit tänka ganska mycket på vad jag vill göra i höst, vinter och jag vill hinna med såååååå mycket. När man är ute på säsongsjobb och bara umgås med andra säsongare så förstår man hur underbart liv det är, ett par månader här, ett par månader där ett par hemma osv, jag gillar det livet även som jag saknar mina nära och kära.

Snart kommer jag iaf, så fort biljetten är bokad så ska ni få veta vilken kväll som ni alla är uppbokade och ska träffa mig!

Lite randombilder:

Johannaschef kallar på henne



Jag fick en drink över mig, fick dock massa nya ist =)



Anna på Coral Bay



Johanna, Tara och Lisa



Jagoch Phil



Coral fuckng underbara Bay



jaaa, svensexa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0