Oväder!

Idag har det varit varmt och riktigt skönt på eftermiddagen då jag låg på stranden, imorse var det lite monligt och imorgon ska det regna så ja.. Även här kommer hösten må jag säga! =) Igår åkte de sisa stickorna hem, Johanna, Lisa, Simon och Offe, mycket tråkigt måste jag säga. Har haft en så otroligt rolig sommar med Johanna, Lisa, Anna och Sofia här nere (utöver vinken-folket). Längtar redan tills vi ses igen om ungefär en månad då Johanna har sin 20-årsfest nere i Trollhättan :)




Annika och jag myser på terassen



happppy



Fossingar <3 (uuuueh)



Lighthousebeach


Kommentarer
Postat av: Annika

Fyfan vilken snygg blogg.

2009-10-03 @ 16:41:10
URL: http://anniikan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0