Soluppgång

Igår var det en hejdundrandes fest här i kollektivet, alla kom över till oss på förfest. Det spelades drickspel, musik och vi hade allmänt roligt innan vi begav oss nertill barstreet, jag, johanna och simon racade ner snabbare än vinden på fyrhjuling medans dom andra tog taxi. Det var mycker trevligt och vi hand med både rainbow och straskys efter lite fortsatt dricknde på Flairs.

Efter lite nattkäk  strax efter 5 så åkte vi hem till killarna, 4st på en fyrhjuling,3 på den andra och sedan beachbuggyn så efter lite incidenter somnade vi gott och har soviiiiit hela dagen idag, inget dåligt samvete att man inte varit ute i solen idag heller då jag råkade bränna mig lite igår hehe..

Nu ska jag hopa in i  duschen innan folket kommer, vi hööööres och tjejer, jag hoppas att ni får en helt underbar kväll tilssammans med bubbel och gomat i goda vänners lag. Var ju meningen att jag skulle komma hem idag och suprisa alla tjejerna men han inte med att boka biljetten innan de var slut, hade t o m mailat lite med Malins mamma för att få veta lite insider information om kvällen. Menmen snart syns vi ju iallafall älsklingar! =)



Simon, Phille, random polack, jag, Lisa och Ivan



Jag, Simon, Anil, Johanna, Phille och Nicke



Jag och Annika



Jag, Anil, Phille och Johanna


Jag och Johanna

Hoppas att Johanna hittar sin kamera och tydligen försvan inatt.. Togs sjukt mycket roliga bilder med hennes kamera, sedan har hon ju alla bilder från heeeeela sommaren där i och ingen annanstans =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0