The twins has arrived!

Igår var en mycket bra dag, tvillingarna kom hit!!!!! =) Var ett mycket gott återseende måste jag säga, blev tacos och sedan spårning. Alla kom över till oss så spelade vi kort, drack, spelade musik och snackade massa, hade allmänt roligt innan vi taggade till barstreet där vi fortsatte till 4snåret innan vi alla gick till oss igen, lite poolpartyefterfest innan vi fortsatte upp till lgh där vi sjöng till blandade barnsånge haha. Var en MYCKET rolig kväll, förutom att det var Annas sista kväll med oss, hon åkte nämligen hem imorse så det änns mycket tråkigt. Min vapendragare på senaste tiden, men snart ses vi ju igen på Johannas 20-årsfest!!! Ska bli sjukt kul att ha reunion med alla, eller alla som betyder något från denna tid haha!

Nej, nu ska vi gå iväg och käka! lite blandade bilder sedan igår :



Malin, Anna, Jag, Annika


Johanna och Anil deckades i soffan



Jag och vapendragaren Anna



Malin, Annika, Jag, Anna och Johanna



Ett sista hejdå till Anna



Annika, malin, nicke, olle och phille chillar klockan 7 på morgonen efter lite fest! =)


Kommentarer
Postat av: johanna eeeriksson

hahhah!

2009-10-15 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0